JOBZ UITZENDBUREAU

| Content Creatie en Social Media

Content Creatie

de WoordFabrique heeft content gecreëerd voor de website van JOBZ uitzendbureau. Na een sessie waarin de wensen en de verwachtingen zijn uitgesproken is de WoordFabrique aan de slag gegaan.

De teksten zijn geschreven naar de tone of voice van JOBZ uitzendbureau. Actief en behulpzaam. To the point, makkelijk leesbaar. Kortom; duidelijke taal.

JOBZ uitzendbureau is een bureau waar jongeren, werkzoekenden en arbeidsmigranten terecht kunnen voor een baan. Er wordt verder gekeken dan alleen geld verdienen. JOBZ uitzendbureau staat voor ontwikkeling. Het is hun missie om voor iedereen de perfecte job te vinden waarbij alle partijen meer dan tevreden zijn.

Pay off

Gaan met die baan! Deze vier woorden omschrijven waar JOBZ uitzendbureau voor staat. Zonder beweging geen actie. Jongeren en werkzoekenden worden aangespoord actie te ondernemen. Ze gaan op zoek naar hun doel, hetgeen waar ze blij van worden. Samen met JOBZ uitzendbureau gaan ze deze ontwikkeling aan.

Social Media

Na de oplevering van de website heeft de WoordFabrique een Social Media Strategie ontwikkeld. Dit is een strategische beschrijving van de digitale stappen die genomen gaan worden om de doelen te behalen. In dit document heeft de WoordFabrique de missie, visie en de kernwaarden van de organisatie in een paar woorden omschreven. Deze onderdelen vormen de basis van elke online post.

In dit plan zijn ook een hashtag-onderzoek, overzicht van de concurrenten en de richtlijnen voor de huisstijl opgenomen.

project woordfabrique communicatie

Start jouw project

de WoordFabrique geeft waarde aan jouw merk. Wat bij jou past. Wat goed klinkt.