| Content Creatie
Nieuw bedrijf, nieuwe tekst
Voor de oprichters van het nieuwe bedrijf De Data Optimist zijn we begonnen met een uitgebreide intake. Door de kernwaarden van het bedrijf in kaart te brengen, de koers te schetsen en de visie en de missie te formuleren had de WoordFabrique genoeg informatie om een uniek geluid te creëren.
Het is hun missie om organisaties en afdelingen bewust te maken van huidige processen. Ze zorgen voor verandering en verbetering van deze processen zodat de waarde van het bedrijf omhoog schiet.
Ze doen natuurlijk veel meer. En daar horen duidelijke teksten bij, waar de WoordFabrique voor heeft gezorgd. Voor De Data Optimist was het belangrijk dat de meerwaarde, hun adviserende rol en bewustwording bij de klanten naar voren zou komen in de tekst.
Door in te spelen op de wens van de oprichters, in een paar zinnen duidelijk maken wat De Data Optimist kan betekenen, is een unieke tone of voice gecreëerd. Waardevol, direct en duidelijk.
Start jouw project
de WoordFabrique geeft waarde aan jouw merk. Wat bij jou past. Wat goed klinkt.