Hoe vaak zie jij dit woord over jouw beeldscherm schuiven?
De # ontwikkeling popt regelmatig op in mijn scherm. De één na de ander heeft zich op zo’n bijzondere manier weten te ontwikkelen dat dat moet worden gedeeld met de buitenwereld.
Het liefst met zoveel mogelijk tags en dankbetuigingen.
Het ene bedrijf heeft een belangrijke mijlpaal behaald en een ander heeft met alleen een zwemdiploma op zak, de titel ‘advocaat’ bij z’n LinkedIn functie kunnen toevoegen.
Soms zijn het online berichten dat je misschien denkt ‘dat interesseert mij toch helemaal niks…’
Maar, er zitten posts tussen dat je denkt ‘hm, ik ben toch ergens wel nieuwsgierig waar dit verhaal naartoe gaat…’
Knap staaltje copywriting noem ik dat, dat laatste dan.
Zijn jouw ogen nu nog steeds op dit verhaal gericht, dan is er ook iets wat jou heeft getriggerd om door te lezen!
Iets wat de aandacht heeft getrokken of puur toeval omdat je even niets beters te doen hebt? Het antwoord hierop maakt niet uit, het gaat om het vast kunnen houden van de aandacht.
Inspiratie
Wil jij ook online berichten posten die uitnodigen tot lezen, maar heb je geen inspiratie? Laat het over aan de WoordFabrique en wie weet ga jij binnenkort hartstikke viral met jouw succesverhaal!